3038-3 PVC ta'avale fala/mea mamafa Tiute fola fola

Fa'amatalaga Puupuu:

Fa'ailoga o mea:3038-3
Mea:PVC
MOQ:300 Seti
Fua:Ietoga luma: 69 x 45 cm;Ietoga Tua: 132x43 cm


Fa'amatalaga Oloa

Faailoga o oloa

O lenei 3pcs mamafa fala fola taavale o se mamanu mataʻutia, 3pcs taʻavale e mafai ona puipuia lelei lau taavale.Ole fala ole fola ole taavale ole tau e mafai ona fa'aoga ile kiona, timuga ma le la.
O le fala ta'avale e iai laina maualuluga e mafai ona fa'amauina ai le tele o vai ma otaota i totonu o le fala, ma o le pito mafiafia maualuga o le a taofia ai le tafe mai o vai i luga o le fola o le ta'avale.O lea e mafai ona puipuia lau taavale totonu mama.
E mautinoa lava, o lenei PVC ta'avale fola fala ma laina tipi, ina ia mafai ona e tipiina ina ia fetaui lelei ma lau taavale, ma o le mea moni o loʻo i ai togitogi faʻafefe i le pito i tua, o lea e teu ai le taʻavale saogalemu.
E tusa ai ma le manaʻoga eseese, matou te atiina ae se laʻititi laʻititi mo lenei mea, o le mea lea o le laʻititi laʻititi o le a sili atu le tau faʻatauvaʻa. ma e mafai ona sili atu lau filifiliga.E mafai ona matou faia lenei fala fola o le taavale i le uliuli, efuefu ma le beige pe a e manaʻomia.

O le ietoga fola o le ta'avale pa'u mamafa i vaitau uma i le 3 vaega i le seti, luma ma le ufiufi atoa i tua, lea e mo ta'avale uma, suvs po'o loli.
O le heelpad o le mamanu taimane e mafai ona sili atu le faʻafefe pe a taʻavale, O laina faigofie e foliga mai ai le fala e sili ona lauiloa.
E faia i le tau, mafiafia, mamafa-tiute pa'u e le oona ma le manogi;o le a le ta'e, mavaevae pe pa'u i lalo o tulaga faigata.Ole ergonomic no-slip grooves ile pito i luga e maua ai le tosoina lelei o vae, lea e tete'e fa'ase'e pa'u tui i le pito i lalo fa'amaumau fala fola.
E mafai ona faigofie ona faʻamamāina e ala i le fufuluina o fana.
Luma i le 69 i le 45 senitimita ma le Runner i tua i le 132 i le 43 senitimita, faatasi ai ma laina tipi e mafai ona tipi e tusa ai ma foliga o le taavale ina ia mafai ona fetaui lelei.

Fa'ailoga o mea: 3038-3
Mea: PVC
MOQ: 300 Seti
Fua: Ietoga luma: 69 x 45 cm;Ietoga Tua: 132x43 cm
Vaega: Tumau e le pefu
Igoa o oloa: Ietoga Ta'avale/Toe Mamafa Tiute Folau mo Ta'avale/Ta'avale Foa'i Fala/Tau Ta'avale Fala
Lanu: uliuli, efuefu, Tan
OEM: Avanoa

Vaega:
● Universal fala fola taavale i le tele Luma 27.17 x 17.72 inisi, Tua i 52 x 16.93 inisi, e talafeagai mo taavale uma suvs ma loli.
● Lanu avanoa: uliuli, efuefu, beige
● O ufiufi uma pito i tua o le taavale e fetaui lelei i le palapala, masaa ma otaota.
● Diamond heelpad e le fa'ase'e i le ta'avale.


  • Muamua:
  • Sosoo ai: